onsdag 2 november 2011

PtTess aka Hulken?

Haha:) har slarvat lite de sista dagarna. Mest idag faktiskt. Godiset jag hade planerat till i måndags blev inte av då butiken inte var öppen. Så godiset köptes idag..har säkert ätit ett hg:i Det i sig var inga problem, men bröd till frukost i bröd till lunch var enbart slarv. Tur jag kunde ladda med amino rush iaf innan passet. Det blev armar och utan att skryta allt för mycket så är jag stark! Fick sådan pump i biceps att jag kände en längtan efter att gå med armarna uppsträckta för att få ner blodet. Alla kolhydrater idag hjälpte till.
5 min uppvärmning cykel

3 superset pullups och dips i assisten
3 set stångbicepscurl 25,28(5 strikta reps), 25 kg
3 superset(killer!!)dips på bänk och tricepsarmhävningar
3 set Bamse i cc
3 superset i cc, triceps pushdown o biceps med rep
3 set hammercurl (12 kg)
27 set totalt

Inga kommentarer: