torsdag 3 september 2009

Stackarn

är fortfarande sjuk. Det som började som en snuva med torrhosta förra onsdagen har de senaste dagarna blivit hosta hela nätterna. Inatt sov vi inte mycket:S Stackarn iaf har varit hos Dr och fick två olika hostmediciner. Hoppas de hjälper. Iaf, nu tvingar jag honom att ta de lugnt, nu är det slut på machofasonerna. Jag och barnen var och köpte juicer, frukt och drickyogurt som är lätt att få i sig när man är hängig. Han fick även en man-tidning..tydligen var den bra för det var massor av kläder i den;)

Själv då, jo, jag är jättetrött. Tur att jag hade planerat in vilodag idag, för jag fick gå tidigare från jobbet för att hämta barnen och sedan har det varit full service här. Imorgon hjälper Ph till med att få upp barnen och ge dem frukost (jag har kund kvart i sju) sedan får jag rejsa hem och skjutsa dem till skolan för att sedan åka tillbaka till SATS. Men det fungerar!

Underbara Evelina hade bakat protein"bröd" med äpple och kanel, riktigt gott och mättande..fina goa:) Piggade upp lite:)

Nu ett snabbt bad sedan sova!

Inga kommentarer: