onsdag 7 mars 2012

Så glad och nöjd:)

Idag vaknade jag av mig själv, strax efter halv sju..pigg och utvilad:) Hämtade upp Eve och vi körde till Södertälje sjukhus. Var ute i god tid utifall trafiken skulle strula. Massor av kvalitetstid! My skötte sig exemplariskt. En hel del vänta, var där nästa 2,5 timme. Blev samtalad med och ordentligt omhändertagen. Fick träffa en riktigt bra läkare! Känner mig nu trygg inför op. Vi handlade lunch på Klå Fann thai och mös hemma i ett par timmar. Vid fyra åkte vi till gymmet. Vi körde ben (jag körde en bicepsövning), jag körde högreps för att få lite genomblödning:)

3 superset på 90 kg, 30 breda och 30 smala (180 reps;)) Brände i rumpan!
3 set raka marklyft 25 kg och 12 reps
3 set knäböj på boseboll
3 set bicepscurl trx
3 set medius trx

Nu är jag hemma efter 10 mysiga timmar med min  bästa vän:)

1 kommentar:

Evelina sa...

Å nu gråter jag igen ;)