måndag 20 juni 2011

Konsten att inte låta sig nedslås

Är tyvärr en konst jag inte till fullo behärskar. Den här dagen känner jag def. att jag behöver öva mer på att hålla humöret uppe. Det började med BVC, satt o väntade o efter en halvtimme började jag ledsna så smått..tar upp lappen som BVC skrivit åt mig med tre datum o tre tillhörande tider..o upptäcker då att jag är en timme tidig..suck! Sedan när jag väl är inne i stan o ska till dr så är han sen..så det blev en tvåminutare o jag stressar iväg till min massagetid. Väl där kan jag inte koden o smsar massören..får inget svar men blev insläppt av en annan kund..väntar o väntar o inser att jag är bortglömd. Ingen rolig känsla.:( Mao en massa stress helt i onödan. My sov som tur var genom allt . Så, de överansträngda vaderna får fortsätta vara just det..har ringt runt nu o ingen har tid innan den 27de. Det är inte så konstigt med midsommar o så. Ledsen mao..

Inga kommentarer: