torsdag 2 juni 2011

Hm, orken

tryter..bara att acceptera. Helt klart blir jag lättare slut just nu. Antar att det är normalt..men jag är så van att orka massor att jag blir förvånad när jag inte gör det. Iaf, blev promenad fram o tillbaka till Haga Forum för brunch..det blev lite drygt 9 km. Sedan var mina fötter o underben smärtsamma. Vi laddade om hemma (mest My;)) noch stack sedan till Ikea. Handlade lite blommor och annat smått som vi behövde. Men nu börjar balkongen bli fin! Iaf, väl hemma skulle jag amma My, men insåg snabbt att jag behövde sova en stund. Så, det kändes viktigare än gymmet. Nytt försök imorgon på dagen!

Middagen igår blev köttfärsbiffar med broccoli, sockerärter, sparris o blandsallad. Har bara kött, ägg o kryddor i biffarna..men de blev sagolika!!
Idag blev det en favorit i repris till middag, dvs thaiwok på kyckling och Shiratakinudlar..hade kockosfett i så klart:) Syns på den här bilden att My sov när jag fotade;)

Inga kommentarer: