måndag 2 maj 2011

Följt barnen till skolan

Ja, det gjorde jag idag, och det är en ganska ordentlig promenad, så det fick bli vagnen och sedan bussen hem. Gabriel ville visa upp lillasyster:)
Jag vill bara förtydliga att testkörningen av bäcken o bäckenbotten här om dagen  var just ett test. Bäckenbotten måste få vila efter en graviditet, för även om knipet är ok så består bäckenbotten mest av mjukdelar..o de kan ge efter om man pressar dem för hårt. Det kommer däremot bli ganska normal överkroppsträning (första passet planerat till söndag på Fairing) men underkroppen kommer jag träna som under grav. Kommer dock köra lite bäckenstabiliserande övningar och mediusträning. Så lite annat går att lägga till:) Idag har jag o C varit i centrum med My. Gick jättebra! Hon satt förståss skyddad i bärsjalen:) Sov som en liten gris hela tiden. Bärsja är verkligen underbart. Barnet utsätts inte för en massa intryck, sitter upprätt så magen hålls igång=inte en massa onödiga gaser, trygg och nära mamma. Sedan är det ingen nackdel att jag har händerna fria:) Älskar den! Där får min bäckenbotten sin träning dessutom;)
Nu lunch och sedan eftermiddags lur i sängen med My:)

Inga kommentarer: