onsdag 23 juni 2010

Vissa människor gör mig glad

Mina barn naturligtvis..av skäl som inte behöver nämnas..samma med mina katter och min underbara man..

Men sedan finns det alla dessa Annor..

Anna-som fotar, och är så härligt knas och bara så feyig..kan fixa allt alldeles själv..
Anna, som utvecklar program, amningshjälpar och tänker mycket på anknytning..och kärlek..och som plockar fram det bästa och mjukaste hos mig..
Anna, som trots att hon älskar att titta på fotboll bara är så härligt skönt glad..och det smittar..

Sedan har vi Maria..som har så mycket ställningstaganden, så mycket kärlek och värme..och samtidigt kan bli som en sjövild ekorre..utmanar mitt lilla huvud..

Inte att förglömma, Evelina som forfarande tar andan ur mig genom att chocka mig..och som är så fruktansvärt envis..det räcker till många maror..

Lilla söta Sara, älskar godis, film och Lasse mest av allt..

Sedan är det några bubblare på uppgång..;) Vad jag vill säga iaf..är att jag är glad att ni finns och förgyller mitt liv..utan er vore livet rätt fattigt..Love u!

1 kommentar:

majapaja sa...

söt du är :-)