onsdag 27 januari 2010

Vargtimmen

ja, timmen mellan 3 och 4a på morgonen. Vaknar man någon gång mellan 3 och 4a så kan man vara säker på att man har ett par oavslutade processer igång i hjärnan eller själen. Så, jag vaknade 03.11 och låg och funderade ett tag. Tror jag grubblat klart nu, och det känns skönt:)

Hur som, har tränat Body Pump på Odenplan och det gick bra. Helt ok instruktör, även om hon verkade ha en lite skev uppfattning om vad höftbrett är (såg nästan ut som splitt när hon stod i widestance) och tjatade om att axlarna skulle vara kvar i lådan (hur gör man då? Ställer sig upp och ner?;)) Men, hon hade bra energi och det behövs 06.30 en onsdagsmorgon så här vintertider..

På tal om vintertid. Jag vet att en del av det låga kommer från att jag helt enkelt avskyr att frysa. Jag som inte gillar att sova i kläder, sover fullt påklädd i min Hello Kitty pyjamas OCH tillhörande sockar..sedan när man ska ut till bilen så är det så kallt så kallt. Gillar det inte alls. Men, jag kom på att jag faktiskt snart ska få uppleva lite sommare. Vi åker nämligen med pojkarna till Sharm el Sheik om 2 veckor och tills dess ska jag väl härda ut;)

Inga kommentarer: