fredag 29 januari 2010

Dagen är slut

och jag med. Känns som om jag  färdats i 180 hela dagen och ändå har jag varit i nuet i stort sett hela tiden. Mest stolt över att jag stannat i nuet trots störande moment. Men jag har bestämt mig för att inte låta det förstöra för mig. Så skönt att strunta i småsaker och fokusera på det som är viktigt:)

Tränade rehab och strechade..i 45 min ca (eller mer med stretchen) massa övningar som går ut på att stabilisera bäckenet i samtliga plan, riktigt j-vligt rent ut sagt..men ett måste,

Sedan var jag snäll o skjutsade en kollega. Så jag hade 8a minuter hemma för att duscha o klä om innan jag var tvungen att ta 515 till stan och sedan t-banan till Hötorget och Rigoletto..där jag mötte upp Evelina..vi fikade, hon en mintchokladkaka o jag en blåbärsmuffin..o latte:) Sedan Avatar i 3D..den var inte lika bra andra ggn..men tyckte det var mysigt och sitta brevid MIN levelina:) Filmen började sent så jag blev lite försenad..skulle mött C 18.20 vid St.Eriksplan men det blev strax efter halv istället..vi virrade omkring lite i ett nybyggt spännande och förvirrat område..men fram kom vi:) Nu är vi hemma igen efter att ha ätit, lyssnat på vinyl och babblat..dags för kudden:)

Inga kommentarer: