onsdag 21 oktober 2009

Ok, erkänner

det var jobbigt med pumpen idag. Dels var det varmt och dels gick min puls i taket..så helt hundra är jag tydligen inte fast det känns så..

Lilla älsklingen är emlig o har feber. Han var ett ännu sämre exempel på dåligt omdöme idag då han gick och spelade SJUK mot en av de bästa spelarna i klubben..tror ni inte han vann också? Tror det var psyket, han tänkte helt enkelt att han skulle göra så gott han kunde utefter omständigheterna och så spelade han 5-1 och 4-1. Hoppas han inte skaffat sig hjärtmuskelinflamation nu, men han lyssnar inte på mig..så..vad ska en stackars fru göra..;) Tur att han är så söt, går knappt att bli arg på honom.

Imorgon är det jobb hela dagen, på kvällen jobb på SATS. Långa dagar. Nu tänker jag försöka läsa lite innan jag däckar helt..

Dagens läxa; Testa lågintensivträning when in doubt..(nu hade jag inte riktigt det valet då jag redan var vikarien..)

Inga kommentarer: