lördag 10 oktober 2009

Knepig kropp

Blev ingen vidare träning igår då min kropp hade bestämt sig för att strejka. Ska, eller borde ta en muskelavslappnande medicin som heter paraflex, saken är bara den att jag glömmer bort att ta den då den inte är direktverkande..utan är en förebyggande åtgärd sas..så, två pump pass och ingen paraflex=big trouble Men, körde lite solhälsningar, lite situps på boll, 5 min intervaller på bandet och stretchade. Lite för att iaf få igång kroppen. Resten av dagen tog jag det lugnt dåå jag var hemma med Gabriel. Vi vilade middag och han somnade och sov sked med mig:) Kärlek!!!

På kvällen var jag ut med en vän o kollega o åt gott kött och drack vin. Riktigt trevligt!! Vaknade tyvärr redan vid sju av att jag hade ont i kroppen, men det gjorde inte så mycket..hade gott om tid att gosa och ligga i sängen:) Riktig lördagsfrukost! Färskpressad apelsinjuice, croassanter, risgrynsgröt, latte...mums:)

På förmiddagen var jag hemma hos Anna som ville öva på att göra fransar..så mysigt, riktig kanontjej:) Sedan blev det ju fint också.

Jag och A-C drog sedan till Fairing som hade öppet hus, körde ett benpass trots strejkande kropp, sedan kettlebells instruktion som var så inspirerande.sååååå roligt.sedan är gymmet så mysigt. Så, summa summarum kanon dag! Nu ska jag och hjärtat till Döden i grytan..myyyys!

Inga kommentarer: