tisdag 3 januari 2012

Markat!!

Japp! Jag körde ben och passade på att marklyfta!! Ok, det är rygg och ben..men hallå, jag borde inte fixa marklyft alls..men, trots ryggen from hell (japp, har pms och då gör allt ont känns det som..) så fungerade det. Dock återstår att se hur det känns imorgon..men det tänker jag på då;)

Blev

5 min uppvärmning cykel
4 superset i benpressen lågt brett och högt smalt (100, 100,110 och 130)
3 set marklyft (25 kg..men ändå:D)
3 set frontböj-as to the grass (inte heller att rekommender,men kändes bra:)
3 set sittande lårcurl
3 superset i TRX, medius och baksida lår
3 set benspark
3 set enbensmarklyft..

PHEW!! I did it:)

Sedan var jag ner till Ica och letade barnmat..lagar det mesta men iom Mexicoresan måste jag ladda med Hipps barnmat..och alla olika finns inte på vår ica..Hittade några iaf som jag inte hittat förut. Undrar hur mycket mat jag måste ta med..tutten har hon ju, men iaf..

Ph och jag är ensamma ikväll då killarna spelar tennis. Så vi lagade sjukt god mat..

Kyckling med lite soya och sweetchili som sedan grillats i ugn. Pastasallad på lowcarbpasta:D och kesellasås (lime, vitlök och sambal) De enda snabba kolisarna var alltså sweetchili och majs..passade bra efter träningen..o så lite vattenmelon då:)

Inga kommentarer: