lördag 18 december 2010

I nuet

befinner jag mig för det mesta nu. Att få vara gravid verkar gjort susen för mindfullness-tänket..Hur som, igår umgicks jag med Evelina och sonen. Sedan mös jag o C för fulla drag av att vara barnfria en kväll..passade på att köpa gran och slå in paket. Har tom rimmat på en del:) Idag har det blivit mys på Sturebadet Haga med Sara. Vi tränade och badade..o allt sådant där mysigt:) Sedan lite kompleteringshandling av julklappar. Känns bra:)

Dagens träning:

Benspark 4 set
Sittande lårcurl 3 set
Latsdrag 3 set
Militärpress 3 set
TRX smalrodd 3 set
TRX baksida ben
TRX hög rodd 3 set
TRX baksida axel 3 set (med squat)
Upprät rodd med kettlebells (magen är i vägen för stång) 3 set
Knäböj med boll 3 set

Tror det var allt..värmde upp ca 10 min på sittcykel, sedan flöt vi runt i poolen ett tag..

Inga kommentarer: