tisdag 7 december 2010

Fitness festivalen

Ska ju dit på lördag..o missar mao söndagens tävling i Body Fitness..men den stora frågan är hur det kommer gå för för det dyra teamet "Forever Fit" (elakt kallat team "Forever Ano"). Vad jag sett hitintills är att öknamnet inte är helt oförtjänt, men det kan bli skillnad för vissa med fyllning..who knows..dessutom har jag inte sett alla precis nu och med lite färg o så kan det förändras lite..En i teamet tyckte jag såg riktigt bra ut för två veckor sedan...en tvåbarnsmamma, Ulrica tror jag hon heter..Ska hur som bli kul att titta på tävlingarna under lördagen och läsa resultaten på söndagskvällen:)

2 kommentarer:

Sofia sa...

hmm..inte olga jag syftade på i detta fallet ...

Sofia sa...

jodå..hon e med...de har ju miniklubb för barn..men först skall hon vänjas med i bilstolen o få vara med mamma...hörselskydd redan inhandlade...sen blir det ju mycket fighter centre med älsklingen oxå så hon kommer nog vänja sig..med inställningen att det kommer funka så kommer det funka....men först, bebismys några veckor!!!