tisdag 2 november 2010

Gigantus bröstus

är något jag "lider" av nu. Brösten har växt och det behövdes inte kan jag lugnt säga. Finns inte mycket att göra än att tänka på att det är ett övergående fenomen, under tiden är det bara att försöka köpa bra bhar. Idag kom det äntligen 2 nya hem, en vanlig bh och en sportbh..världens bästa!! Fattar inte alla dessa sporttoppar som kallar sig för "bh". Brösten skumpar bara runt, iaf om man har modell större på boobsen. Iaf, den här köpte jag i strl 75 H!
Så j-kla bra är den!! Separerar, håller på plats och som bonus FORMAR snyggt:) Så just nu känner jag mig lite gladare. Har tyvärr jätteont i nacke, skuldrorna och ner mellan skuldrorna och jag är ganska övertygad om att det är den växande bysten som orsakat det..Ska tigga till mig massage från maken och hoppas slippa att vakna med huvudvärk. Body Pump 0645 imorgon på Liljeholmstorget, hoppas ni kommer:)

Inga kommentarer: