lördag 10 juli 2010

Pannknack och fotvandring i bara mässingen

Ja, visst låter det spännande. Haha..Igår var några vänner över o vi åt o drack gott..o helt plötsligt fick jag den där sjukt hemska huvudvärken som jag fick när syrran hade sin 50års fest. Jag tog vatten, huvudväkstablett och kaffe..men inget hjäpte..smärtan kom i vågor, kändes som hjärnan skulle sprängas..tror jag kan konstatera att jag ibland får migrän av rödvin..har känt mig lite ur fas idag..men iom att jag hade en så fantastisk dag så har det varit ok ändå:)
Vi blev utbjudna till ett friluftsområde som en förening har..o det var så vackert..o tyst! Låg på pontonen ute i vattnet och lyssnade på kluckandet under bräderna..fridfullt..vi vandrade även runt området och det fanns små stugor att hyra..mys! Fotade en liten söt padda..

Väl hemma så kom plonken över med sjuka mängder kött..som vi på något sätt ska stuva undan..behöver inte handla kött på ett tag;)

Livet är verkligen fantastiskt! Fina människor som omger mig..kärlek!!:)

Inga kommentarer: