torsdag 15 juli 2010

Helst sjukt vad dåligt vissa saker går..

Ok, allt var riktigt bra idag..trött imorse, men det gick över..tränade 30 min sittcykel på morgonen..sedan åkte jag hem efter jobbet för att äta..sedan tränade jag ben:)

3 superset i benpressen, lågt brett och högt smalt
3 set boxböj
3 set raka mark
3 set benspark
3 set utfallsgång
3 set situps med motstånd

21 set totalt..sedan 10 min sittcykel o svetten lackade verkligen..sexy!

Väl hemma skulle jag börja plocka ihop inför utställningen på lördag...ghaaa

Jag är jätteförbannad. Jag beställde tid för min honkatt för vaccination och tandstensborttagning den 22 juni på Västerorts djursjukhus..min man var den som hämtade och han är inte sådär jättehaj på hur gången är, men han frågade lydigt om alla vaccinationspapper var ifyllda. Sköterskan kom tillbaka med stamtavlan och sa att allt var ok nu och min man nöjde sig med det.

Idag, när jag ska plocka ihop allt inför utställning så inser jag att stamtavlan saknar sin vac. stämpel. Det är rent ut sagt bedrövligt att jag inte ska kunna lita på att få det jag beställt. Utan att jag måste trippelkolla..

Visst jag borde kollat själv, men jag nöjde mig med att kontrollfråga C om vaccinationspapprena var ok..kanske pga allt jobb med Zoes tänder..som nu är fina..

Inga kommentarer: