tisdag 13 juli 2010

Ibland undrar jag mer än annars..

Tex varför jag alltid håller på och somnar till 1430..alltid, oavsett vad jag gör..föresten det var en lögn, för precis när det är omställning till vinter respektive sommartid så går jag fel någon dag;) Men i det stora hela är det sant..märklig företeelse iaf. Idag var det väldigt syrefattigt på jobbet..inte bara varmt utan kass luft..det gjorde mig ännu mer sömnig..iaf, tränade på lunchen med söta Åsa A..blev pump och sedan en lång sub från subway..helt ok..men inte så matigt..men det gjorde inte så mycket i värmen..

En annan sak, vet ni, man kan göra det mesta jag gillar i duschen..eller badet..läsa böcker(gör inte det i duschen;)), sova (bara i duschen), kramas, äta och dricka gott..fast laga mat går inget vidare..iaf, det blev en tre kvart i duschen..;) Sa jag att vi är barnfria denna afton..hehe...vi äro små dansande råttor vi...

Nä, nu sova och promenad i ottan (närmare bestämt 0545) med Åsa..ska bli mys:) Sov sött!

Inga kommentarer: