lördag 15 maj 2010

Vissa dagar


så vaknar jag totalt asocial..familjelivet fungerar..iaf typ..men jag har ingen ork till övrigt..varför är det så? Idag iaf, var jag mer sugen på att sunka och bara vara med barnen..jag kände mig verkligen oskön..så väl till det yttre som det inre..typiskt otajmat..för idag gifte sig min älskade vän M..så, jag gjorde mitt bästa för att göra mg fin, visa min bästa sida och allt det där..för att jag vill ju att hennes dag ska bli perfekt, även om inte jag är det..Fin cermoni i en rätt cool lokal..gamla boxningsklubben Linneas träningsutrymme;) och även kännt som tvålpalatsen. Akustiken var kanske inte helt intunad på barnsskrik, men annars bra ställe:) Bruden var strålande skön och hade en otroligt fin klänning i spets..lite åt 50-tals hållet..sött!
Nu ska jag äta choklad o sitta i soffan och sunka en stund..hann iaf hem o pussa barnen innan de somnade..fina Gabrielgosen..

1 kommentar:

Maria sa...

Nämen titta! Där är vi! :-)