fredag 30 januari 2015

VAB

Ja, Lo fick sin första magsjuka inatt. Han sova 1,5 timme innan hon kräktes i sängen. Hade det på känn då hon sov oroligt från början och gnällde i sömnen. Inget hon normalt gör. Blev en lång natt. Hon sov mellan kräkandet, men inte jag som satt och höll henne. Hade till slut vakendrömmar-min hjärna var helt klart utmattad. Vid halv nio på morgon somnade vi tillsammans. Antagligen något rotavirus-så förhoppningsvis klarar vi oss andra hyfsat. Mest orolig för mig som är rätt sliten, men även för My som verkligen får panik av att kräkas..
Dagen har spenderats i lugn och ro. Jag hann sova en sväng även mellan ett och halv tre. Så känner mig inte helt död iaf:)
Hunnit igenom kräktvätten och fått ordning på Lo, badat och fräschat till. Inte skönt att lukta kräk. Gick iväg och tränade en halvtimme. Blev ben eftersom det är mest eftersatt. Har mycket kramp i höftböjarna och även utsida höft-hoppas det släpper lite!

3 set sittande lårcurl
3 set hipabductor
3 set utfall
3 sett superset i benpressen (fortfarande bebisvikter efter op)
3 set benspark
3 set enbensbenspark

21 set totalt

Inga kommentarer: