söndag 1 februari 2015

Mer sjuka

Lördag morgon vaknade vi o C kände sig sjuk. En timme senare började han kräkas, även jag kände mig dålig. Vid 12 kräktes jag, förvisso bara en gång, sedan G vid 14, också bara en gång, sedan F, en gång, vid 16 och My vid 19..G och jag klarade oss lindrigast undan. Jag fick mest värk i lederna och kände mig allmänt urshlig. My kräktes några ggr men sov sedan lugnt. Jag är nu lite småsnuvig, inte riktigt snuvig (vet inte om jag kan bli det), Lo är snorig, My och F lite halvsnoriga..mao är det mer eller mindre säkert att det är någon spännande rotavirusstam..My och F får stanna hemma en dag till. Lo har varit pigg både igår o idag och får gå ett par timmar. Jag o G får jobba;) Så jätteskojig helg..NOT! Torktumlaren orkade inte med all kräktvätt så den producerar ingen värme..suck. Ja, ja, nya tag! Fått mycket gjort hemma iaf idag. Alltid något:)

Inga kommentarer: