lördag 31 maj 2014

Opsidaisy

Ja-en dag med utbildnings FLX. Haft Lo i närheten och har ammat henne under dagen. Trots det sa hon ifrån efter halva dagen. Märks att hon är van att ha mig nära.
Utbildningen har gått bra och det var svårt att hålla igen iom att vi gjorde övningarna flera ggr. Har tyvärr nött på kroppen lite för mycket idag. Men samtidigt svårt att undvika. En FLX-klass är 30 minuter och det vet jag att jag fixar utan problem. Men inte kanske två timmar i jobbiga lägen. Otroligt inspirerande att möta andra instruktörer och Ari Lipponen var bra och underhållande. Kul kurs och enormt bra klass. Rekommenderas varmt till alla stelisar! Eller egentligen till alla som vill öka sin kroppskännedom! 
Nu är jag hemma o har ätit pulled pork..sedan stekte jag mango o bananer i smör o socker och serverade gräddvaniljkesella till..underbart!!

Inga kommentarer: