fredag 16 december 2011

Vila i all ära



Visst, lusten att träna kommer tillbaka o kroppen känns piggare. Tyvärr brakar min rygg. Men idag tänker jag köra bp. Vi får se om lillan accepterar miniSats. Vi låg iaf i sängen länge. Skönt att mysa! Jag var seg iom att jag arbetade igår. Även om jag kommer hem halv nio så är jag speedad och full av energi. Inte direkt sov-mode. My och jag åt gröt tillsammans. Hon fick klippta russin, banan och smör i sin..o jag fick min standardgröt:) Jag har börjat köpa äggvita på dunk. Riktigt bra! Enkelt att ha ner i gröten på morgonen:)Nu ska My få sova en kvart innan jag packar in oss i bilen. Kanske pappan hinner ta henne medans jag tränar..vi får se. Just ja, vikten pekar neråt..vila är bra i lagom mängd. Jag har verkligen inte ätit perfekt, men grunden är alltid bra:) Med tanke på att kroppen borde vara ganska vattnig efter julbordet så är 74,3 kanon. Jag gissar att jag kommer ligga på 74 nästa vecka om jag tränar på igen. Btw, testa och sätt er som My sitter;) Good luck!

Inga kommentarer: