lördag 30 april 2011

Testkört-PtTess is back

Ja, jag kände att jag ville testa av kroppen, framförallt bäckenbotten och knip. Testade redan igår att göra 5 utfall på varje ben för att se om jag fick mer ont i ryggen idag..o nej, det fick jag inte. Jag o Gabriel gick ut jag körde:

50 utfall
50 knäböj
50 triceps dips
10 fäll på varje ben
50 armhävningar på knä
1 min planka

Allt med gördeln på. Bäckenbotten får mer än godkänt av mig, kan utan problem hålla den 3 sekunder och snart kommer den siffran vara ännu bättre. Däremot är övre delen av magen där bråcket varit inte alls ok, men det fungerar med gördeln på. Det kändes som kroppen var pigg, väger trots allt 84 kg vilket är 13 kg mer än vad jag bör väga..men det försvinner vartefter som..amning rular;)
Jag skulle inte rekommendera någon att träna så här tidigt, jag känner dock min kropp väldigt bra och har som sagt problem med värk vilket gör mig tvingad att röra på mig mer än andra..det blir annars inte så kul att vara jag..

Inga kommentarer: