söndag 17 april 2011

Stopp i kroppen

Känns precis som om cirkulationen är av på mitten. Kroppen är inte ok och nu vill jag ha ut bånk! Igår hade jag förvärkar hela dagen och någon nytta gjorde de för nu känns det som om det är bånk som stängt av cirkulationen. Sov gott från ca 04.00 imorse till strax innan sju o somnade tom om igen till 0830:) Utvilad mao! däremot totalt osugen på mat! Milshake, smothies, islatte o ev soppa går bra..annars känns det mesta äckligt. Imorgon till bm o jag tänker be henne göra en hinnsvepning. Min stora skräck är igångsättning o värkstimulerande dropp. Tror det bara kan sluta på ett sätt.
Det är iaf underbart väder ute och både barn o katter njuter av det(katterna på balkongen). Så, det var dagens plus 12rapport..

3 kommentarer:

Elin sa...

Hoppas den behagar komma ut av sig själv innan igångsättning. Håller tummarna! Finns det inget trix, något gammalt husmorstips, att ta till i såna här situationer?

Mia sa...

Håller tummarna att du slipper igångsättning trots att det är hur jag föredrar att föda barn (70 resp 90 min på de förlossningarna).

Elin sa...

Inget inlägg idag. Jag hoppas det betyder bebis. =)