måndag 27 oktober 2014

Ibland så tvingar jag mig

Att genomföra-trots att jag inte längre vill. Dumt! Men ofta är det för att inte göra någon annan besviken. Kommer bli bättre på att inte genomföra när jag inte vill, orkar eller bara har ändrat mig. 
Jag har under en längre period bråkat med min kropp-helt nya spännande fenomen. Torra ögon, torr mun, torrhosta, trötthet, ont i magen, ingen matlust emellanåt o maten smakar inte alltid som den ska. Thaimat går alltid ner-men sedan är det mycket som helt enkelt smakar trä. Torra snacks tex. Är man torr i munnen så är popcorn som sågspån i munnen. Iaf-jag är inte på topp och känner att jag inte har lust längre att vara duktig.
Idag blir det jobb följt av ett styrkepass med sonen-det är det jag längtar efter. Älskar min skitjobbiga son o umgås hellre med honom än lägger ner tid på nonsenssaker. Ganska säker på att han uppskattar våra måndagar också:)
Igår blev fyra av fem barn rosa i håret. Det är trots allt den rosa månaden. Självklart färg utan parabener o annat skräp:) Storasyster som kläckt idén:) 
Jag hoppas på en bra höstlovsvecka och lite trafik:) Nu iväg till jobbat! Kram och ta hand om Er! Ingen annan gör det!

Inga kommentarer: