tisdag 1 mars 2011

Allvarligt, vem vill ha stora tunga rattar egentligen?

Shit vad boobsen kan växa under grav. Mina blir aldrig mindre än 75D och då är jag underviktig..Började på 75F och är nu uppe i 80H (ja magen gör att jag måste gå upp runt om också) och håller på att växa ur den :( Hur som, har beställt amningsbh i 75K!! Fattar ni vad sjukt! Har även en i 75H som jag köpt tidigare..den borde passa efter ett par veckor..Tänk att gå omkring med den vikten framtill! Inte konstigt att nacke och skuldror tar stryk nu, speciellt som min rörlighet bara har ökat och ökat pga relaxinet..

1 kommentar:

Annifey sa...

Jag vet! Jag vet! *räcker upp handen*

De som sätter likhetstecken mellan kup-storlek och sexappeal samt tror att de är fyllda av helium och därför inte väger ett gram..?

Mina är bara tunga men syns knappt. Vilket slöseri...