fredag 21 augusti 2009

BÄST!

Känner jag mig. Maten går super, jag känner mig över förväntan pigg och träningen går lätt som en plätt! Idag satt jag och ringde mina kunder på fm, sedan cyklade jag 30 minuter innan jag hade kund. Sedan hem för lunch. Tillbaka på gymmet körde jag ben. Bild på ryggen fick det bli, magen är hopplös..:(

Benpress superset lågt o brett och högt och smalt, 3 set, ok kontakt

Raka mark 3 set, fin fin kontakt:D

Benspark 3 set, wow PUMP

Utfall med främre benet på bräda 3 set (15 reps ca per set o ben) djupa som nöp ordentligt i gumpen


2 olika magövningar


Morgonen höll jag på att glömma..slängde i en maskin i tvättstugan o gick sedan 45 min i Hagaparken, sedan hängde tvätt o körde i en ny..ja, jag är mamma också;)


Himla mycket matlagning och handling blir det, tonnåringen äter oss nästan ur huset och glömmer säga till när hon tagit det sista. Ska bli skönt när hon from måndag börjar äta lunch i skolan:)

Inga kommentarer: