måndag 3 december 2012

Glömsk

Mm..väldigt seg morgon. Grannar som störde sent. Jag kan sova genom oväsen, men inte plötsliga dunsar eller höga plötsliga ljud. Dessutom undrar jag om jag kanske ändå blivit lite förkyld..en förkylning vart tjugonde år är ändå inte så illa..eller? Bara ingen ny trend!!! Iaf, glömde bilnycklar och mobil, sonen fick hämta. Sedan var jobb-brickan puts väck. Tills jag kom på att vi varit tvungna att göra en snabb bilrokad i fredags, mao kortet fanns i andra bilen.
Men det blev bättre. Klarade av webkursen på jobbet. Skönt! Jag är bra:)
Hem, snabbkolla på BP-dvdn då det kändes som webkursen puttat ut koreografin ur huvudet. Mys med My. Snabb middag och iväg till SATS Danderyd. Premiären för 84 gick...bra:) mycket nöjd faktiskt:) Heja mig!!

Nu sova! Natti

Inga kommentarer: