söndag 18 april 2010

Långsöndag-igen

Ja, det var mycket idag..vaknade tidigt och solen sken, jippie;) Men, det var städdag i föreningen och jag behövde plocka hemma..så ut med man och barn..o så röjde jag. Mest var det blommorna som fick sig en omgång, slängdes och ansades. Sedan har jag rensat ut ytterligare skräp. Fattar inte vart allt kommer ifrån? Iaf, sedan var det dags för Gabriels dans, så jag satte mig på Espressohouse och drack kaffe och läste:)
Väl hemma så vände vi bara för att ta oss till Ica Maxi för veckohandlingen, köpte nya blommor istället för de avlivade;) Fint!Roligt nu att handla med barnen, Gabriel har börjat förstå hur man tar sig fram i butiken och hittar det man ber honom om, fort också:) Efter ett mellanmål bestående av protte, risi-frutti och rage 2 så åkte jag till Fairing för ett benpass. Blev grymt!

3 superset i benpressen, lågt och brett och högt och smalt
3 set i Hackliften
3 set goodmornings
3 set fällningar
3 superset knäböj i smithen och utfall med fot på bänk
3 superset benspark och sittande lårcurl
=27 set totalt!

Tvättade och tankade bilen på vägen hem..Hemma så blev det bad av två extremt badovilliga lurviga odjur(Shai och Zoe;))..mao, rätt mycket avklarat idag:)
Barnen sover, jag är badad och ska inte göra något mer än läsa min goa bok och sedan sova..imorgon kund 06.45

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du verkar gilla boken, har tre till (eller fyra men den har jag inte läst) på engelska och senare på svenska.
Kram Anna