fredag 15 maj 2009

Kärlek

ja, det mesta i mitt liv cirkulerar kring kärlek. Kärlek till min man, min familj, mina vänner, mina katter, mitt jobb och min träning. Allt måste göras med kärlek, annars är det inte jag. Denna helg kommer också att handla om kärleken.

Det jag önskar att alla gjorde var att titta på sig själv, titta på sitt liv och se var de skulle kunna stoppa in lite mer kärlek. För jag tror att de allra flesta av oss har så mycket mer kärlek att fylla livet med än vi vet och kanske tänker på.

Igår hände något negativt som fick mig att återigen tänka på hur jag vill ha mitt liv, vad jag accepterar och vad jag absolut inte kan tänka mig att utsätta mig för. Har jag chans och möjlighet att välja så tar jag den möjligheten. Jag kommer aldrig välja att vara i närheten av människor som inte vill mig väl, som sänker mig eller inte kan hålla sig på samma sida. Finns ingen anledning för mig att behöva "stå ut".

Mer kärlek i livet:)

1 kommentar:

Evelina sa...

Bara det bästa till den bästa!!!!!!!!

<3