onsdag 12 november 2008

Utmanad av Fey

Ja, jag blev utmanad..reglerna är :

  1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
Så, 7 saker om mig då:

  1. Jag älskar att sova och är väldigt bra på det, kan sova nästan när och var som helst.
  2. Är löjligt kär i min man, nästan så att jag skäms;)
  3. Gör nästan vad som helst för Ejes pistagemandelmassenougat choklad:)
  4. Har uselt morgonhumör och den vanligtvis snälla rara Tess förvandlas ibland till ett morgonmonster:S
  5. Pinsamt nog är katter min största last, kattknarkare helt klart. Får lägga band på mig för att inte överdosera.
  6. Gillar inte alls hålla på att flytta eller renovera, kaos i hemmet stör min känsla av ordning. BLÄ!
  7. Avskyr vinterhalvåret av hela mitt hjärta, kallt är blä, blä. Sol och värme är nam nam:)

Utmanar(här kommer det gå mindre bra efterssom jag inte följer så många bloggar): Åsa, Evelina, Linnéa, Olga o det får räcka:)

Inga kommentarer: