torsdag 19 februari 2009

Torsdag

Tiden går, fort går den också. Iaf, har jobat mycket och sent. Känner mig rätt så sliten, men till helgen så är nog även det ordnat. Ska till min frisör Mattias idag, ska bli skönt bli lite fin. Ska även till dr idag med magbråcket, så håll tummarna. På lördag vikarierar jag på Body Pumpen kl 16 i sundbyberg, det är redan kö, men boka iaf för det brukar lätta under lördagen (märkligt vad trötta folk kan vara helt plötsligt;))

Försökt prata lite kost med ettagluttarna mina. Den äldsta, som inte är min biologiska trodde på allvar att bantninspulver var jättebra. Logiken? Jo, hans biologiska mamma har slutat med rostade mackor (men inte till honom då) för att hon blir tjock av dem och äter bantningssoppa istället. Så ni som tror att barn inte märker våra idiotier, tänk om. Iaf, jag pratade om att det är det man äter varje dag som gör skillnad. Rostade smörgåsar kan man spara till lördagsfrukosten tex och istället äta gröt till frukost till vardags..och att banta inte är en långsiktig lösning. Tror vi får återkomma till ämnet.

Inga kommentarer: