torsdag 8 januari 2009

Sådär

ja, jobbar och jobbar. Men det är roligt:) Katterna är hur fina som helst. Barnen börjar skolan idag och de är förväntansfulla. Haha, tänk vad det kommer förändras genom åren.


Någon kommenterade mitt test av atkins med att man ska hålla ut i 2-3 veckor. Ja, jo, det SKA man säkert. Men iom att jag inte tänkt att banta eller gå på diet, så räcker nästan 3 dagar för att jag ska säga att ett liv utan frukt och grönsaker inte är något för mig. Har aldrig i hela mitt liv känt mig så ofräsch som jag gjorde de dagarna. Nu går ju min vän fortfarande på atkins och hon vill ner i vikt och då kanske det är värt det, plus att jag är helt övertygad om att olika kroppar fungerar olika. Hon känner inte heller av alla de bieffekter som vi gjorde. Ett recept för hela mänsklighetens diet har jag jättesvårt att köpa.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har nog helt rätt i det tror jag. Atkins i sin helhet är ingenting för mig heller.

hmmm... Jag undrar lite varför någon känner sig tvingad att vara anonym i din blogg...

PtTess sa...

För att jag är så otroligt läskig o elak?? Haha;)