torsdag 18 december 2008

Nästan jul

eller jag har julkänslor trots det milda vädret (idag såg jag tom solen:)) Iaf, jag har ledigt idag, och det behövde jag. Har varit och fått en 80minuters massage, aj, men skönt efteråt:) Hämtat Gabriel tidigt också*mys* Snart är det dags att ge sig iväg igen, ska till naprapaten, så nu ska jag bli hundra igen:) Ikväll är det skolavslutning kl sex (smart tycker jag, så alla föräldrar kan vara med) med fackeltåg och sång. Sedan är barnen lediga ett par veckor:)

Katterna är rätt jobbiga men otroligt söta. Alla vill ha sin tid i famnen också och jag tycker det är svårt att hinna med allt gos de behöver. Men igår fick de extra mycket och jag ska försöka bada dem i helgen om jag hinner. Zoe tycker barnen är jättejobbiga, men jag tror hon kommer sakna dem när de flyttar, mindre än 2 veckor kvar.

Inga kommentarer: