lördag 25 oktober 2008

Lördag

och jag gillar lördagar. Alla är lediga och jag har pass. Först var jag och Gabriel på SATS och vi vuxna fick testa SatsKidsDance och Gabriel var med lite. Var väldigt roligt och jag skrattade massor:) Sedan fort iväg till WC för mitt sista pass BodyPump där.:-( Gick iaf grymt bra, jag rockade idag:) Nu ska vi bara mysa och ta det lugnt.

Kissarna är roligare och roligare och man ser mer o mer deras personligheter. Trots att Zoes uppfödare sagt att man känner igen dem efter ett tag så har jag inte trott henne, men det stämmer. De är lika, men alla ser lite olika ut. Vi har val-nojja här. Två av katterna är oss lika kära, men på olika vis, och vi ska bara behålla en. Så svårt, alla katterna är underbara! Vägde dem nyss och de är riktiga fetton. Alla, utom kanske Nefertari, kommer väga fyra hg eller mer (ja, alla vet att Shai är en tungviktare) på 3 veckorsdagen. Tihi! Heja kissebebbarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går G på SatsKidsDance redan eller funderar nui på att låta hono börja?

Låter himla kul iallafall!

PtTess sa...

Nä, det var vim vuxna som skulle testa..o G var med